NPS score +85
In december van het afgelopen jaar hebben wij via de PREM vragenlijst Wijkverpleging de tevredenheid van onze cliënten laten meten. We zijn als organisatie enorm trots op de resultaten! Iedereen heeft de vragenlijst ingevuld. Hierdoor hebben we een goed beeld kunnen krijgen van onze zorg. Op de 9 hoofdonderdelen is onderzoek gedaan; vaste zorgverleners, afgesproken tijden, wensen, leven, aandacht, gemak, deskundigheid, gezondheid en kwaliteit.
Op alle 9 onderdelen scoort Nova Zorggroep van een 9 tot een 9,6. Dat is een hele mooie score! De hoogste score, namelijk een 9,6 is gegeven op meerdere vragen: Voelt u zich op uw gemak bij de zorgverleners? – Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? – Houden de zorgverleners in de gaten hoe het met uw gezondheid gaat? Daarnaast scoren de overige onderdelen wensen (9,4) vaste zorgverleners (9,3), leven (9,3), aandacht (9,5), omgang ziekte (9,3) en afgesproken tijd (9,0) allemaal een 9 of hoger.
De NPS is gestegen van +67 in 2021 naar +85 in 2022. Dat is een mooie groei! De NPS score zegt iets over of cliënten onze organisatie zouden aanbevelen bij vrienden of familie. 85% van de cliënten zouden Nova Zorggroep zeker aanbevelen. Wij danken alle cliënten/naasten voor het invullen van de vragenlijst en streven ernaar deze mooie resultaten voort te zetten in 2023!